KARIERA


Firma GLASSKON ceni sobie u pracowników i potencjalnych kandydatów takie postawy i umiejętności, jak: uczciwość, profesjonalizm, otwartość na zmiany, współpraca, praca zespołowa, ukierunkowanie na osiąganie wyznaczonego celu, kreatywność.
Wśród promowanych kompetencji i postaw pracowniczych znajdziemy takie, jak:

  • Kluczowe kompetencje zawodowe - innymi słowy: wiedza merytoryczna, fachowość, specjalistyczne i unikatowe umiejętności oraz kompetencje nabywane na drodze wcześniejszego rozwoju zawodowego;
  • Poszanowanie standardów bezpieczeństwa – każdy z pracowników życzy sobie, aby dzięki odpowiedzialnej pracy swojej i swoich kolegów bezpiecznie wrócić do domu po pracy;
  • Etyczne postawy działań biznesowych – postawy jednoznaczne etycznie gwarantują profesjonalizm w realizacji biznesowych zobowiązań oraz dają poczucie stabilizacji zatrudnienia;
  • Strategiczne przywództwo – to kompetencja liderów z wizją przyszłości, którą wprowadzają w życie poprzez codzienne delegowanie obowiązków;
  • Ukierunkowanie na osiąganie celu - dzięki temu pracownicy GLASSKON osiągają i są świadomi efektów swojej pracy; ta wytyczna jest na bieżąco monitorowana i rozwijana na wszystkich szczeblach organizacji;
  • Ukierunkowanie na klienta - pozwala na zaspokojenie potrzeb klienta oraz sprostanie przyszłym oczekiwaniom;
  • Adaptacja do zmian - to pożądana umiejętność w GLASSKON, który zmienia sposób działania i pracy, aby sprostać wymagającym potrzebom rynku.

GLASSKON


83-340 Sierakowice,
Pałubice 40

tel / fax 58 733 59 00
e-mail: biuro@glasskon.pl

REGON 450102 120
NIP 718-100-91-02

 

 

GODZ. OTWARCIA BIURA:
pn.-pt.: 7:30 - 15:30

 

polska-mapa-konturowa